2011/12/27

3. SAKONDU: MARCO ESTRATÉGICO DE EUSKADI ANTE LA SOCIEDAD DE LA INFORMACION EN LA ESCUELA

XX. mendearen bukaeran iraultza digitala iritsi zaigu, gure gizartean indar eta abiadura handiz sartutako teknologia eta gailuak, informazioa eta komunikazioa ulertu eta lantzeko modu berriak ekarri dituzte.
Tresna hauek eskola ingurunean sartzeko abiapuntua Europan hasi zen 1994an Bangemann informearekin eta ordutik ekimen edo poiektu desberdinak jarri dira martxan Europa, Espainia eta EAE mailan.
EUROPA
ESPAINIA
EAE
(1994) Banglmann informea.

(1996) Europa a la vanguardia de la sociedad de la información.

(1999) Estrategia Lisboa.
(2000) eEurope: eEurope 2002 eta eEurope 2005

(2000) elearning eContenidos.

(2005) i2010.
(2000) Plan info XXI

(2003) Comisión Soto

(2004) plan educación.es

(2005) plan Avanz@

(2006) LOE

(2009) Avanz@2

(2009/13) Escuela 2.0

(1999) Inicitaiva 2000 tres

(2000-2004) Plan premia I

(2004tik aurrera) Plan premia II

(2002) “ Plan Euskadi en la sociedad de la información.” (PESI)

(2007) Dekretu 175/2007
(2009) plan premia III

(2010) PESI2

(2010) Modelo de madurez tecnológica de centro educativo.

(2010) Eskola 2.0

Garatu plana
Nahiz eta proiektu guzti hauek izen desberdinak eduki, guztien helburu orokorra IKT-ak hezkuntza eremuan sartzea izan da; hasieran, baliabideak eta infraestruktura eskuratzea zen helburu nagusiena, ondoren, ikaskuntza/irakaskuntza prozesuak eguneratu, osatu eta eraiki eta gaur egun, teknologia ikuspegi holistiko batetik kontuan izatea gure bizitzan, hezkuntzan, harremanetan eta gizartean duen eragina eta presentzia ikusita.

No hay comentarios:

Publicar un comentario