2011/12/02

1. ULERTU: GELA eta IKTak, ULERTU

- Nola diseinatzen ditut irakaskuntza-ikaskuntza prozesu berritzaileak IKTen laguntzarekin?

Ezagutza interdiziplinarraren bitartez, hau da, irakasleak bere diziplina ezagutzen du (ingelesa, matematika, natur zientziak, etab), bere diziplina ikasleei erakusteko metodologia pedagogikoaz baliatzen da eta erakargarri eta berritzailea izateko teknologia ezagutuz eta erabiliz. Honi, TPACK metodologia deritzaio.

Argi izan behar duguna zera da, ikasgelak teknologiaz betetzeagatik ez garela berritzaileak eta berrikuntza teknologikoak ez duela berrikuntza pedagogikoa esan nahi.

Beraz, administrazioak azken urteotan ikasgelak teknologiaz hornitu ditu eta irakasleok teknologia hauetaz baliatuz, gure ezagutza eta metodo pedagogikoak erabiliz eta ikasleen parte hartzea bultzatuz eta beraien kuriositatea eta ikertzeko interesa indartuz lortuko dugu irakaskuntza-ikaskuntza prozesu berritzaile, parte hartzaile eta erakargarriak IKTeen laguntzaz.

Ondorioz, hezkuntzarako eduki digitalak sortzen inplikatu behar gara, gure ezagutza diziplinarra erabiliz eta metodologia pedagogiko desberdinen laguntzaz, ezagutza teknologiko pedagogiko diziplinarra sortu behar dugu.





No hay comentarios:

Publicar un comentario